Veilig aangekomen - Reisverslag uit Seychelles, Seychellen van David Siebeler - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Seychelles, Seychellen van David Siebeler - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

29 Augustus 2014 | Seychellen, Seychelles

Daar ben ik dan! Helemaal geïnstalleerd en wel mijn tweede verslagje aan het schrijven (wat ik overigens echt niet elke dag ga doen). De reis ging erg soepel. Na afscheid genomen te hebben van de thuisblijvers ben ik rustig naar mijn gate gelopen. Bij de gate kom ik een medestudent van de ALO tegen (Hannah Overgaauw) die ook via Dubai naar Kaapstad ging, erg gezellig dus! Zaten niet naast elkaar, maar er werd toch voldoende geslapen op die vlucht. In Dubai moesten we allebei ongeveer 2 uur wachten tot het volgende vliegtuig dus hebben we even een rondje gelopen op Dubai Airport. Dikke bak cappuccino gehaald en door naar het volgende vliegtuig.
Het vliegtuig naar Mahé was erg rustig dus ik kon languit op de bank liggen, films kijken en muziek luisteren. Toen we boven de Seychellen vlogen herkende ik Bird Island nog! Op het vliegveld werd ik opgehaald door een heel klein aardig mannetje die mij naar mijn huis gebracht heeft. Hier heeft de huisbaas alles aan mij laten zien en heb ik m'n spullen in de kamer gezet. Ook stond er een heel voedselpakket voor me klaar. Dank daarvoor Ira en Beram! Ik kom het weekend wel door.
Vanmiddag zal Beram mij ophalen om de buurt een beetje te verkennen. Ook zal ik binnenkort een SIM-kaart kopen voor hier, maar dat laat ik nog wel weten.
Nu ben ik nog alleen in huis, maar morgen komen er nog drie studenten aan en maandag nog één. Ik zal ook wat foto's uploaden van de heenreis. Het is hier trouwens zonnig, wel wat wind en 29 graden boven 0.

Tot later!

David

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Via deze weg kan ik iedereen op de hoogte houden van mijn ervaringen in het buitenland. Mocht je dat willen weten;) Veel leesplezier.

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 11051

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Augustus 2014 - 29 Augustus 2014

Stage Seychellen

Landen bezocht: